Homolya, FerencKocsi, Annamária2017-01-092017-01-092016-12-17http://hdl.handle.net/2437/233775Kezdő tanárként nagyon érdekel, hogy vajon mi motiválja a mai 16-17 éves korosztályt, hogy megfeleljen az iskolai követelményeknek. Mindemellett a szakdolgozatom témája azért is aktuális, mert a földrajz és a történelem tantárgy társadalmi megítélése az idők során sokat változott, és ez jelentősen befolyásolja a diákok továbbtanulási szándékát. Ezért a dolgozatom célja, hogy egy kérdőíves vizsgálat segítségével bemutassam, mennyire motiváltak a 16-17 éves diákok a földrajz és a történelem tantárgy tanulásában. Az elkészített kérdőíveket a diákok egy Google űrlapon keresztül töltötték ki, és küldték el nekem. Kiderült, mennyire különböznek egymástól a tantárgyi motivációt illetően a különböző tagozatú osztályok.38humotiváció, földrajz, történelemMotiváció a középiskolábanMi motiválja a diákokat a földrajz és a történelem tanulásában?DEENK Témalista::Földtudományok