Kontor, EnikőSeress, Terézia Márta2007-01-112007-01-1120062007-01-11http://hdl.handle.net/2437/542Dolgozatomban a vény nélkül kapható gyógyszerek marketingkommunikációját vizsgáltam. Bemutattam, hogy milyen szabályozások vannak érvényben, amelyek meghatározzák a kommunikáció mikéntjét. Dolgozatomban röviden felvázoltam a gyógyszerpiac tendenciáit, jelenlegi helyzetét. Tanulmányoztam a gyakorlatban alkalmazott eszközöket (reklám, PR, vásárlásösztönzés, személyes eladás), amelyek eltérőek a laikus közönség és a szakemberek felé történő kommunikáció során. Esettanulmányt készítettem, amely a GlaxoSmithKline NiquitinCQ termékének kommunikációjáról szól.72535976 bytesapplication/pdfhuA kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatókOTCszabályozásreklámPRvásárlásösztönzésBusiness enterprises -- HungaryBusiness communicationMarketingkommunikáció az OTC-gyógyszerek esetébenÜzleti vállalkozások -- MagyarországÜzleti kommunikációip