Fehér, AndrásUjhelyi, Georgina2016-10-282016-10-282016-10-27http://hdl.handle.net/2437/231380Szakdolgozatom középpontjában egy hazai gyermekkönyv kiadó cég áll, amely online és offline marketingeszközeit mutattam be. Célom volt továbbá, hogy feltérképezzem a területet érintő változásokat és az aktuális trendeket. Összesen három hipotézist vetettem fel, melyet különböző eszközök segítségével vizsgáltam. Az elvégzett primer kutatás során megvizsgáltam az alkalmazott marketingeszközök arányát és hatékonyságát, a termékekkel kapcsolatos általános elvárásokat, és az internetes vásárlási hajlandóságot. Mindezt három oldalról közelítettem meg: kérdőíves formában fogyasztói és értékesítői részről, mélyinterjú segítségével pedig vállalati oldalról. Célkitűzésem volt továbbá, hogy fényt derítsek arra, milyen újítás szükséges, mely új eszközök alkalmazása lenne eredményes a cég szempontjából. A dolgozatom elején felvetett hipotéziseket végül a kutatási eredmények alapján elfogadtam.57huoffline marketingonline marketingAlkalmazott online és offline marketingeszközök elemzése egy hazai könyvkiadó esetébenAnalysis of the applied online and offline marketing communication tools in case of a Hungarian publishing companyDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány