Inántsy-Pap, JuditLaczkó, Edina2013-05-092013-05-092013-05-032013-05-09http://hdl.handle.net/2437/167619Dolgozatom középpontjában az iskolán belüli bántalmazás áll. Egy hátrányos helyzetű középiskolában vizsgáltam meg a bullying szereplőinek konfliktuskezelési stílusát. Célom az volt, hogy bemutassam a bullying fő szereplői (áldozat, agresszor, kívülállók) hogyan oldják meg az osztályon belüli konfliktusaikat, milyen megoldási módokat alkalmaznak.43hubullyingA bullying szereplőinek vizsgálata konfliktuskezelési stílus szempontjábólReziliencia és hátrányos helyzetA hátrányos helyzetű 17-18 éves szakiskolás fiatalok „érzelemszókincsének” vizsgálataA hátrányos helyzetű szakiskolások jövőképe, avagy optimistábbak-e az Arany János Kollégiumi - Szakiskolai Programban részt vevő diákok?DEENK Témalista::Pszichológiano_restriction