Várallyai, LászlóHagymási, Fruzsina2023-05-042023-05-042023-04-24https://hdl.handle.net/2437/351743A Németországban található bochumi Eventkirche GmbH rendezvény templomnak készítettem egy tanácsadási tervet. A gazdasági tényezőket tekintve nemcsak bemutatásra kerül a bochumi Eventkirche, hanem egy közeli, hasonló jellegű versenytárssal is össze van hasonlítva. Rendezvényházként a legfőbb megfogalmazott cél: a rendezvények számának növekedése. A dolgozat feltárja a jelenlegi és a későbbiekben előfordulható problémákat. Összességében ezekre ad megoldási lehetőségeket, illetve olyan cselekedeteket is magába foglal, amelyekkel elkerülhetőek az esetleges akadályok. Emellett kitér a dolgozat a különböző marketing stratégiákra és az analízisikre is, amelyek lehetővé teszik a rendezvényháznak a hosszú távú sikeres működést.59hurendezvényszervezéstanácsadásmarketingA bochumi Eventkirche tanácsadási terveDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing