Baranyai, NorbertKecskeméti, Krisztina2017-12-152017-12-152017-12-10http://hdl.handle.net/2437/246543A közoktatásban néhány éve a kompetenciaalapú oktatáson van a hangsúly. Tanítási gyakorlataim során igyekeztem ennek szellemében végezni a munkámat, és a lehető legjobban elsajátítani ezeket a módszereket. Szakdolgozatomban arra vállalkozok, hogy a B típusú gyakorlatom zárótanítására készült óratervemen keresztül mutassam be azt, mit is jelent a kompetenciaalapú oktatás, illetve kiemeljem és kifejtsem azokat a pontokat, melyek az említett óratervben is felhasználásra kerültek. Szakdolgozatomat két fő részre bontom: első felében egy elméleti, általános áttekintés nyújtok a kompetenciaalapú tanításról. Majd dolgozatom második részében ezek gyakorlati alkalmazásának lehetőségeit mutatom be az irodalomtanításban, melyet végül egy saját példával is prezentálok.54huIKTkooperációkulcskompetenciaZ generációMóricz Zsigmond: A kondás legszennyesebb inge című novellájának kompetenciaalapú taníthatóságaDEENK Témalista::Neveléstudomány