Kormosné Koch, KrisztinaBalogh, Zsanett2014-10-312014-10-312014-10-31http://hdl.handle.net/2437/199537Dolgozatom témája a Tokaj-hegyalja borvidék bemutatása, valamint a borfogyasztási szokások vizsgálata. A primer kutatásommal szerzett információk alapján meg tudtuk, hogy a férfiak gyakrabban fogyasztanak bort, mint a nők. Legtöbben a tokaji borok közül az aszú bort ismerik, pedig számos tokaji bor létezik még. A legtöbben hipermarketekben vásárolnak, de egyre elterjedtebb a pincészetektől, termelőktől való beszerzés is. A tokaji borok marketingje nincs megfelelően kialakítva, hiszen az emberek nem ismerik a borfajtákat, illetve a borvidék programkínálatával. Először Magyarország Marketingkommunikációját kellene kialakítani.54huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországTokajborvidékbormarketingTokaj-Hegyalja és a borfogyasztási szokások bemutatásaIntroducing the wine region "Tokaj-Hegyalja" and the wine consumption habits in HungaryDEENK Témalista::Mezőgazdaságtudomány