Pető, IldikóGulyás, Anna2014-01-062014-01-062013-12-162014-01-06http://hdl.handle.net/2437/177932A szakdolgozatban választ keresünk az autizmus együttnevelésnél játszott szerepére. Megkerestük és elemeztük azokat a kifejezéseket, amelyekkel ez az együttnevelés megvalósítható. Leírtuk az együttnevelésben szorosan részt vevők arról alkotott elképzeléseit, illetve hozzáállását. Majd a magyarországi kerrettantervi hátteret figyelembe véve megfigyeltük egyes fejlesztési területek milyen módszereket alkalmaznak az autisták integrált oktatása során. Végül figyelemmel kísértük azt, hogy néhány intézményben hogyan is valósul meg az együttnevelés, különös tekintettel az autistákra.26huautizmuskerettantervegyüttnevelésintegrációinklúzióspeciális nevelési igényű tanulókAutizmus és együttnevelés, integráció, inklúzióAutizmusegyüttnevelés