Molnár, JózsefMohácsi, Ilona2016-12-222016-12-222016-12http://hdl.handle.net/2437/233391Dolgozatomban egy speciális, a „Nukleáris képalkotás” kurzus példázatán keresztül mutatom be azokat az új módszertani eszközöket, amelyek alkalmazásával kiterjesztet-tük a reguláris egyetemi képzés hatékonyságát a piacképes diploma megszerzését illető-en. Továbbá beszámolok azokról a tapasztalatokról, praktikákról hogyan lehet egyetemi hallgatóknak tudást átadni mindarról a feltáró és felfedező munkáról, amivel egy kutató-intézetben a kutatók aktuálisan foglalkoznak. Hogyan lehet egy tantárgyat megvalósítani úgy és milyen módszereket követel az oktatás akkor, amikor minden órát más kutató tart? Van-e ennek jövője és a legfontosabb: a hallgató mit profitálhat belőle?74huorvosi képalkotáspiacképes diplomaegyetemi kurzusfejlesztésNukleáris képalkotás oktatásaDEENK Témalista::NeveléstudományDEENK Témalista::Fizika