Szakács, AttilaKorozs, Zsuzsanna2023-12-182023-12-182023https://hdl.handle.net/2437/363673A szakdolgozatom témája az elektronikus kereskedelem és a szorosan hozzákapcsolódó fogyasztói magatartás elemzése. A rohanó mindennapoknak és a felgyorsult világnak köszönhetően, illetve a COVID-19 vírussal járó korlátozások hatásaként, az elektronikus kereskedelem egyre jobban beépül a mindennapjainkba. Vásárlásainkat akár a mobiltelefonunk használatával bárhonnan intézhetjük néhány perc leforgása alatt.. Néhány ponton eltérő lehet a klasszikus vásárlói döntési folyamattól az online vásárlás folyamata. Szakdolgozatomban ezeket elemzem, felhasználva a szakirodalmat és előző kutatások, felmérések eredményeit. Bemutatom pontról pontra az online marketing eszközöket, a gyakorlati helyem statisztikáit példaként hozva.52hue-commercefogyasztói magatartáselektronikus kereskedelemE-kereskedelem és a fogyasztók online vásárlási szokásaiE-commerce and online shopping habits of consumersDEENK Témalista::KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.