Dávid, ÁgnesBécsi, Ákos Bertalan2019-05-032019-05-032019-05-02http://hdl.handle.net/2437/266758Dolgozatom egy viszonylag új területen, a QR-kódok felhasználásának lehetőségeiben szeretne segíteni a jelen és a jövő pedagógusainak. Kipróbált kémiafeladatok segítségével mutatom be a lehetőségek egy szeletét, illetve a lehetséges problémákra is rávilágítok. Az infokommunikációs technológiák és eszközök terjedésével egyre több lehetőség és feladat nyílik a tanárok előtt is, így a QR-kódokkal bővített feladatok témája aktuális és új ötletek kiindulópontja is lehet.32huQR-kódszakmódszertankémiafeladatokQR-kóddal bővített kémiafeladatok vizsgálata iskolai gyakorlat soránDEENK Témalista::KémiaDEENK Témalista::Neveléstudomány