Kontor, EnikőNémeti, Viktor2015-05-182015-05-182015-04-30http://hdl.handle.net/2437/213146Kutatásom tárgya egy létező cég, a Fath Components Kft. Tehát az alapadatok és a problémafelvetés is valós. A dolgozat elején szekunder vizsgálataimat a szakirodalom áttanulmányozásával kezdem. Ezek után bemutatom a vizsgált céget, annak termékeit, és a szegmentálás ismérveit, majd felvázolom a cég értékrendjét, céljait. A következő fejezetben makro-, majd mikrokörnyezeti elemzést végzek. A mikrokörnyezeti elemzésben a Porter féle 5 tényezős modellt, valamint a SWOT-analízist használom. Ezt követi a marketingmix bemutatása. A Product részben az elemzéshez a BCG-mátrix portfólió modellt hívom segítségül. Mivel célom a marketingkommunikációs stratégia kialakítása, így a Promotion részt és az abban rejlő lehetőségeket hosszabban taglalom. Ezt követően térek majd rá primer vizsgálataimra, amely a kérdőívek és a mélyinerjú kiértékeléséből áll. Vizsgálati eredményeim alapján javaslatokat fogalmazok meg a cég marketingkommunikációs stratégiájára vonatkozóan.74huCC0 1.0 UniversalmarketingkommunikációFath Components Kft.marketingA Fath Components Kft. marketingkommunikácós stratégiájaMarketingcommunication strategy of Fath Components Ltd.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány