2008-11-212008-11-219639612456http://hdl.handle.net/2437/24986A különféle tanulási zavarokkal küszködő diákok száma magas, és folyamatosan növekszik. A magyar pedagógiai szakirodalomban ez a terület a korábbiakban nem kapott kellő hangsúlyt, a tanárképzésben csak az utóbbi években jelent meg, miután az agykutatás fejlődése számos új ismeretet nyújtott a témában. A probléma súlyossága szükségessé teszi a kérdéssel való szembenézést, a problémával való foglalkozást. Legalább ennyire fontos a megoldás keresése, a segítségnyújtás az érintettek számára. A szerző helyesen állapítja meg, hogy a kérdés a tanulási zavarokkal küszködő tanulók mellett a szülőket és azokat a tanárokat is érinti, akik ilyen gyermekekkel találkoznak munkájuk során. Ebből fakad, hogy a könyv pedagógusoknak, szülőknek és tanulóknak szól. Olyan módszertani kézikönyv, mely a legújabb kutatási eredményeken alapuló, a gyakorlatban kipróbált és bevált eljárásokat tartalmazza három korosztály csoportosításában: külön tárgyalva az általános iskolásokra, középiskolásokra és a felsőoktatásban részt vevőkre vonatkozó tudnivalókat.9639612456http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+MOKKAN0004634316MOKKAN0004634316