Kiss, MariettaKontor, EnikőKun, András István2017-04-242017-04-242015Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának Tanulmánykötete / szerk. Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária. -Budapest : Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, 2015. -p. 208-216. -978-963-313-189-3978-963-313-189-3http://hdl.handle.net/2437/238405A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék eseténkönyvrészletopen access szerzői engedéllyelhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM068509TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományok2018-01-17