2008-12-182008-12-189639567787http://hdl.handle.net/2437/70218Hogyan alakulnak ki a megismerési funkciók zavarai? Mi ezekben az agy szerepe? Hasonlítanak-e a gyerekkor egyszerűbb vagy összetett zavarai a felnőttkori zavarokhoz? Függetlenek-e egymástól a fejlődő kognitív funkciók? Milyen kapcsolatban áll az agy fejlődése, változékonysági kapacitása az észlelés, a figyelem, a nyelv fejlődésével és fejlődési zavaraival? Egy vagy sokféle megjelenési formája van-e mindazoknak a fejlődési zavaroknak, amelyek korán vagy később, már az iskolában jelentkeznek mint tanulási zavarok? A kötet ezekkel és sok más hasonló kérdéssel foglalkozik.9639567787http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ1140702bibFSZ1140702