Kiss, Virág ÁgnesMolnár, Lili2022-10-242022-10-242022-10-23https://hdl.handle.net/2437/337995Az utóbbi években nemcsak a marketingkommunikációnak lett megkerülhetetlen eleme a közösségi média, de mindennapi életünknek is. Nap mint nap információk, vélemények áradata jön szembe velünk, elég csak pár percet eltölteni egy adott platformon. Felmerült bennem a kérdés, hogyan befolyásol minket az élet bizonyos területein ez a jelenség? Dolgozatom témájának kijelöltem egy különösen megosztó témát: az egészséges étkezést. Kutatásom során kifejezetten a fiatal nők álláspontját szerettem volna felderíteni, mert saját egyéni megfigyeléseim azt mutatják, hogy fogékonyabb a női nem az egészséges étkezéssel, esetleg diétákkal, alternatív táplálkozással kapcsolatos tartalmakra, illetve nagyobb arányban követnek véleményvezéreket.64huegészséges étkezésinfluencer marketingalternatív étrendekHogyan befolyásolja a közösségi média a fiatal nők egészséges táplálkozásról kialakított képét?How does social media impact young women’s image of healthy eating habits?DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing