Balázs, KatalinKis, Andrea2017-04-302017-04-302017-04-05http://hdl.handle.net/2437/238783Jelen dolgozat a dohányzásellenes társadalmi célú reklámok hatásosságának vizsgálatval foglalkozik a posztadoleszcens korosztály félelmeinek tükrében. Saját módszertanra alapozó vizsgálatom során a félelemkeltő reklámok kapcsán három fő vizsgálati irány került elemzésre. Megvalósult egyrészt a fiatal felnőtt, vagyis posztadoleszcens korosztály félelmeinek felmérése és összehasonlítása dohányzási szokásaik mentén. Másrészt vizsgálatra került a félelemkeltő üzenetek hatásossága a félelem tárgyának függvényében, illetve ugyanezen üzenetek effektivitásának különbségei hatékonysági üzenet meglétének vagy hiányának esetén.38huposztadoleszcenstársadalmi célú reklámdohányzásdohányzásellenesfélelemmeggyőző üzenetmeggyőzésfélelemkeltő üzenetDohányzásellenes társadalmi célú reklámok hatásosságának vizsgálata a posztadoleszcens korosztály félelmeinek tükrébenAz önkéntes gyermektelenség fejlődéslélektanaAz önkéntes gyermektelenség személyiséglélektanaRövidtávú vizuális emlékezet vizsgálata összetett, értelmes ingermintázatokkalDEENK Témalista::Pszichológia::Szociálpszichológia