2008-11-182008-11-189630583305http://hdl.handle.net/2437/15611Alapvető tévedés azt hinni, hogy a következő olvasmányok időszaka az iskoláskor elmúltával befejeződik. Vannak művek, amelyeket nem a tanárok, nem az egyetemi oktatók egyértelmű "biztatására" kell elolvasni. E körbe tartozik Dr. Törőcsik Mária legújabb munkája is. A könyvet csak azoknak "kötelező" megismerniük, akiknek mindennapos szakmai tevékenységük, egzisztenciális érdekük kapcsolódik a fogyasztó mély és sokoldalú megismeréséhez. Nekik az elsők között kell tudniuk arról, hogy a célcsoportjaik életkörülményei, értékrendjei, életstílus-jegyei stb. hogyan változnak. (...) E tanulságos könyv nem drága. A könyvespolcról, íróasztalról való hiánya viszont az lehet! (Dr. Serényi Jánso, a McCann-Erickson Budapest reklámügynökség ügyvezető igazgatója) E tanulságos könyv nem drága. A könyvespolcról, íróasztalról való hiánya viszont az lehet! (Dr. Serényi Jánso, a McCann-Erickson Budapest reklámügynökség ügyvezető igazgatója)9630583305http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+000002622858000002622858