Nagy, OrsolyaBodnár, Sára2024-07-082024-07-082024-04-14https://hdl.handle.net/2437/375377A nagy sikerű Genshin Impact videójáték aktív rajongói táborral rendelkezik. A megjelenését követően ez a kör bővült, mely a játékélmény mellet a világhálón megjelenő tartalmak tudatos fejlődésének köszönhető. A játékosok több internetes felület lehetőségeit kihasználva teremtenek online közösségeket. Dolgozatomban a játék hivatalos médiaipari platformjának (Youtube) tartalmát és felhasználók hozzászólásait elemzem. Emellett egy önszerveződő rajongói közösség (Reddit) bejegyzéseit vizsgálom. Kacsuk Zoltán, Henry Jenkins, Guld Ádám és Glózer Rita munkáik nyomán szeretnék választ kapni arra, hogyan viselkednek a tanulmányozott felületeken, hogyan értelmezik a szövegeket.47huGenshin ImpactvideojátékrajongókutatásA Genshin Impact online közösségeiHivatalos és rajongói tartalmak elemzéseKultúratudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.