Oláh, SzabolcsGődény, Jordána2013-04-172013-04-1720132013-04-17http://hdl.handle.net/2437/164980Szakdolgozatom témájaként a Mindig TV 2012-ben megjelent reklámkampányának vizsgálatát választottam. Reklámtörténeti áttekintésem során eljutottam a televíziós reklámfilmekig. Megvizsgáltam az adott időszakra vonatkozó nézettségi adatokból fakadó jellemzőket, a célközönség szokásait és a reklámfogyasztási hajlandóságot. A Well Reklámügynökség kampányának részletes feltárását, a reklámok által alkalmazott eszközök elemzésével, valamint a fogyasztók visszajelzéseinek összegzésével fejtettem ki. Végül az általam készített kérdőívek eredményeit vetettem össze a valós felmérések által megállapított eredményességgel35huMinDig TVreklámA MinDig TV 2012-es reklámkampányának elemzéseDEENK Témalista::Társadalomtudományok