Sebestyén, AttilaNagy, Tamás Lajos2015-04-142015-04-142015http://hdl.handle.net/2437/209256Záródolgozatomban azt kívánom kifejteni, honnan is ered a többszintű értékesítési rendszer, és milyen fejlődési folyamatokon kellett keresztül mennie ahhoz, hogy ma ismert formáját elnyerje. Emellett vizsgálom majd azt is, milyen jó és rossz példák fordultak elő a múltban, és ennek okán hogyan alakult a közvetlen értékesítés széleskörű megítélése. Majd ezt alapul véve mutatom be saját, a közelmúltban szerzett céges tapasztalataimat, miként ismerkedtem meg testközelből a multi level marketinggel, és milyen tudásra tettem szert annak egy újragondolt változatát alkalmazó cégben.35huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországMLMrendezvényszervezésértékesítésPSZ.HU Kft."Hálózatos" marketing napjainkbanA PSZ.HU Kft. múltja és jeleneDEENK Témalista::Társadalomtudományok