Kontor, EnikőSzéchy, Annamária2010-04-072010-04-0720102010-04-07http://hdl.handle.net/2437/93457A dolgozat témája a Hortobágyi Nemzeti Park marketing tevékenysége, melynek középpontjában a nemzeti park és a természetvédelem társadalmi elfogadottságának növelése áll a lakosság és a látogatók körében. A turizmus hatékony eszköz mindkét kör számára, hogy megismerjék a nemzeti parkot. A turisztikai létesítményeken keresztül megismerhetőek a különböző területek, az állat- és növényvilág, a kulturális értékek. A széles programkínálat a látogatók széles körében népszerű. A dolgozat bemutatja, hogy a turizmus és az ökoturizmus marketing különböző eszközeivel, módszereivel a nemzeti park hogyan éri el a különböző célcsoportokat, hogyan bizonyítja be, miért is van rá szükség, miért érdemes felkeresni.69huHortobágyi Nemzeti Parkökoturizmusturizmus marketingökoturizmus marketingA Hortobágyi Nemzeti Park marketing tevékenységeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing