Kun, András IstvánBánk, Zsuzsa2012-03-192012-03-1920122012-03-19http://hdl.handle.net/2437/124645Diplomamunkám a toborzási - kiválasztási folyamat működését és ezzel kapcsolatos kompetenciák jelentőségét mutatja be az angliai Starbucks vállalat egyik üzleténél. Az esettanulmányomban bemutatom a vállalat rövid történetét, kihangsúlyozva a szervezet jövőképét, marketing stratégiáját. Mivel a Starbucks vállalat franchise szervezetként működik, felvázolom az angliai franchise szabályozást, majd a cég szervezeti felépítésében bemutatom az üzletekben megjelenő humánerőforrás felépítését. A dolgozatom fő részében a szervezet egyik angliai üzletében folytatott kutatások alapján részletesen bemutatom a toborzás – kiválasztás – beillesztés folyamatát.73hutoborzáskompetenciaAz angliai Starbucks vállalat kompetencia alapú toborzási és kiválasztási folyamataDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment