Jevcsák, SzintiaSipos, Péter2019-08-012019-08-012019Táplálkozásmarketing. -6 : 1 (2019), p. 57-68. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2631-13802064-88392631-1380http://hdl.handle.net/2437/272661Pszeudocereáliákból készített innovatív próbatermékek vizsgálata és fogyasztói értékelésemagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM080154AgrártudományokÉlelmiszertudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/04_Jevcs%C3%A1k-Sipos_Pszeudocere%C3%A1li%C3%A1kb%C3%B3l-k%C3%A9sz%C3%ADtett-innovat%C3%ADv-pr%C3%B3baterm%C3%A9kek-vizsg%C3%A1lata-%C3%A9s-fogyaszt%C3%B3i-%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9se.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/6/1/42019-12-17