Vida, ViktóriaPorubszki, Dénes2025-06-192025-06-192025-05-13https://hdl.handle.net/2437/393821A dolgozat célja az Angyalháza Kutyapanzió üzleti modelljének és működésének átfogó bemutatása és értékelése a kereskedelem, marketing és menedzsment szempontjain keresztül. A vizsgálat alapját szakmai gyakorlata képezte, amely során közvetlen tapasztalatokat szereztem a kisállatgondozási szolgáltatások működtetéséről. A dolgozat kvalitatív és kvantitatív módszereket alkalmazva tárja fel a vállalkozás piaci környezetét, ügyfélkörét, marketingstratégiáját és szervezeti jellemzőit. A SWOT-elemzés és a fejlesztési javaslatok rávilágítanak a piaci lehetőségekre, a versenyhelyzetre és a növekedési potenciálra. Külön figyelmet kapnak a szolgáltatásminőség, a digitális jelenlét, a partnerkapcsolatok és a fenntarthatósági szempontok. Az elemzés megerősíti, hogy az Angyalháza Kutyapanzió hosszú távon is versenyképes lehet, ha tudatosan építi ki márkáját, ügyfélkörét és működési hatékonyságát.25hukutyapanziókisállatkutyamegőrzésdog boardingAngyalháza kutyapanzió és kisállat simogató helyzete, fejlődési lehetőségei és fejlesztési irányaiAngyalháza dog boarding house and petting zoo: facility, its development opportunities and development directionsKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.