Pálfi, SándorDanisné Nagy, Hilda2024-06-172024-06-172024-03-31https://hdl.handle.net/2437/372929A közoktatásban 2024-ben bevezetésre kerül a teljesítményértékelés. Az volt a célom, hogy megismerjem a tanárok véleményét ezen a területen, hogy hasznosíthassam a teljesítményértékelési rendszer kialakításakor. Kutatásom során választ kaptam többek között az alábbi területeken: - A teljesítményértékelés hatása a diákok tudására, tanárok teljesítményére, motivációjára, oktatás színvonalára, továbbképzési kedvre - A teljesítményt akadályozó tényezők kiderülése - Az iskolai szakkörök hatása a tanári hatékonyságra - Az iskola hosszútávú céljai és a teljesítményértékelés kapcsolata - A teljesítményértékelés után a tanárok jutalmazása - A szülők és a tanulók elégedettség ének szerepe a teljesítmény visszajelzésekor - Szubjektív elemek, módszerek, szóbeli interjú a teljesítményértékelésben53huoktatásteljesítményértékelésTeljesítményértékelés bevezetése a közoktatásbanNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.