Mező, KatalinFecskéné Kujbus, Nóra2023-04-182023-04-182023-04-17https://hdl.handle.net/2437/349879A szakdolgozat célja, a tanulásban akadályozott tanulók bemutatása a kognitív képességeik alapján. vizsgáltuk ezen a kognitív funkciók módszertani fejlesztésének lehetőségeit. A szakdolgozat a fellelhető források segítségével vizsgálja a tanulásban akadályozott tanulók helyzetét, tanításukat, kognitív képességeik fejlesztését. A kognitív képességek kihatnak mindenre, amit csinálunk, ezért is indokolja a szakdolgozat témaválasztását a kognitív funkciók fejlesztésének fontosságát, különösen a tanulásban akadályozottak minden napjaiban. Kiemelt figyelmet kell fordítani ezeknek a tanulóknak az oktatására, fejlesztésére főleg a többségi iskolákban.33hutanulásban akadályozottakkognitív képességekTanulás hátterében álló kognitív képességek a tanulásban akadályozottak körébenDEENK Témalista::Neveléstudomány