Nagymáté, NóraTakács, Amália2012-04-182012-04-182012-04-172012-04-18http://hdl.handle.net/2437/127680A szakdolgozatban bemutatott Magyar Telekom vállalat a Deutsche Telekom német székhelyű cég magyarországi leányvállalata, amely széleskörű szolgáltatást nyújt ügyfelei számára. Két fő üzletágra bontható a szolgáltatói tevékenysége: Az egyik a lakossági szolgáltatások, ezen belül a T-Home és a T-Mobile márka keretében, valamint a vállalati szolgáltatások, a T-Systems márka alatt. A T-Mobile a világ egyik vezető cége a mobilkommunikációs piacon. A T-Home a T-Com, T-Online és T-Kábel vezetékes szolgáltatásainak új összefoglaló márkaneve. A T-Systems a Magyar Telekom üzleti márkájaként a nagyvállalatokat és a kormányzati intézményeket, továbbá a kis- és középvállalatokat hívatott kiszolgálni. Nem csupán az informatikai és telekommunikációs területen kínál termékeket, szolgáltatásokat, hanem média szolgáltatások közül is válogathat a fogyasztó, továbbá pénzügy-biztosítás és energiaszolgáltatás területen is igénybe vehet szolgáltatásokat. A vállalat a „T-márka” megjelenésével évről évre fokozatosan hódított teret színvonalas szolgáltatás- és termékválasztékával a telekommunikációs és IT szektor (terület) piacain. 2011-es évre már világszerte a vezető márkák közé sorolható. Az innováció jelentése: újítás, újdonság, megújulás, változás. A Magyar Telekom élenjárónak számít az innovációban. A vállalat jelszava: „Együtt, Veled”43 oldalhuinnovációT-MobileT-HomeT-SystemsA Magyar Telekom tevékenysége és az innováció helyzete a vállalaton belülThe function of Magyar Telekom and the situation of innovation within the corporationDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing