Kontor, EnikőGyula, Rigó2007-07-202007-07-2020072007-07-20http://hdl.handle.net/2437/2687Dolgozatom során a sporttermék és a sportpiac különlegességével foglalkozom. Igyekszem bemutatni a sport és a marketing területének összekapcsolódását, felvázolni, hogy milyen kihívásokkal kell a sportmarketingnek szembenézni a sportpiac és a szolgáltatások specialitásából adódóan. Bepillantást nyerhetünk a sportszolgáltatók marketing mixébe és az ezzel kapcsolatos feladatokba. A dolgozat második felében egy gyakorlati példa segítségével mutatom be, hogy miként működik a sportmarketing hazánkban. A példa a Debreceni Vadkakasok kosárlabdacsapata. Az elméleti részben felállított lépések mentén haladva láthatóvá válik hogyan végzi a klub marketingtevékenységét.67434219 bytesapplication/pdfhusportkosárlabdamarketingszolgáltatásVadkakasokSportszolgáltató vállalatok marketingtevékenysége - „Kosarat tessék!”, avagy sportmarketing a Debreceni Vadkakasok kosárlabdacsapatánálMarketing