Molnár, EdinaKindle, Szabolcs2022-10-272022-10-272022-10-23https://hdl.handle.net/2437/338380Az elmúlt évtizedben olyan gyors változások mentek végbe a munkaerő piacon, melyeket a korábban megszokott humánerőforrás gazdálkodás módszereivel nem lehet megfelelően kezelni. A munkanélküliséget felváltotta a munkaerőhiány. Ebben az időszakban fontos témává vált az employer branding, ami a munkavállalók megtartását és újak bevonzásának stratégiája. Aki ennek a fontosságát időben felismeri és a szakdolgozatomban említett módszereket és stratégiákat alkalmazza, nagyobb sikereket érhet el a toborzás területén. Az munkáltatói márkaépítés segítségével a nehéz időkben is könnyebb megfelelő tudással rendelkező munkaválllaókat toborozni. Az employer branding stratágiáival nem csak vágott munkahellyé vállhatunk, de a versenyképességünket is nagyban növeli.53huemployer brandingmárkaépítésBenyomáskeltés a munkáltató oldaláról, a munkavállalók feléDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment