Balsa-Budai, NikolettCzirbusz, Máté2022-05-062022-05-062022-05-06http://hdl.handle.net/2437/332562A dolgozatomban a Baromfiudvar 2002 Kft. saját márkáját vizsgáltam meg. Arra kerestem a választ, hogy helyt tud-e állni vagy előnyhöz tud jutni a piacon. Márkaismertségre nagy hangsúlyt fektetve próbáltam bemutatni a Kukta márkát. A 2020-as és 2021-es számadatok segítsége alapján szeretném bemutatni a márka ismertségét a piacon. Összefoglalva egy piacvezető márka a gasztronómiában, de ehhez kellenek a vállalkozás előnyei, amit a versenytársakhoz képest alakított ki az évek során. A dolgozatomban is említettem, hogy nagyon fontos a márka a piacon, ezáltal egyre több partnert lehet vele megszerezni.27humarketingmárkasaját márkaA Baromfiudvar 2002 Kft márkaismeretségének vizsgálataDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány