Fehér, AndrásNyíregyházi, Nóra2021-04-232021-04-232021-04-22http://hdl.handle.net/2437/306996Szakdolgozatom témájának az online ruhavásárlást választottam a Zara példáján keresztül. A szakirodalmi áttekintésem során különböző könyvekből, folyóiratokból, internetes oldalakról gyűjtöttem különböző ismereteket,valamint pár diagrammal, képpel és táblázattal próbáltam szemléletesebbé tenni. A fejezet során kitértem a divatra, az öltözködésre, az online ruhavásárláslásra, a fast fashion-re és a Zara márkára. A primer kutatás alkalmával ismertettem a szakértői interjú részleteit, valamint az online kérdőív válaszait elemeztem. Dolgozatom során három hipotézist fogalmaztam meg, majd a feltételezéseket megvizsgáltam, és javaslatokat tettem. A kutatásomból kiderült, hogy internetes vásárlás alkalmával a legtöbben ruhát rendelnek, illetve az is, hogy a nők lényegesnek tartják a divatot.63huonline vásárlásonline ruhavásárlásZaraOnline ruhavásárlás elterjedése a Zara példáján keresztülDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány