Gyarmati, GáborÁbrók, Nelli2023-05-102023-05-102023-05-10https://hdl.handle.net/2437/352494A szakmai gyakorlatomat a Frektan Kft.-nél töltöttem, ami elektronikai cikkek online forgalmazásával és értékesítésével foglalkozik. Ebből kifolyólag a záródolgozatomat az online kersedelem térhódításáról, valamint az árképzési stratégiáról írtam. Részletesen bemutatom az e-kereskedelem fejlődését, illetve az ezzel járó előnyöket és hátrányokat egyaránt. Külön megemlítettem a marketing mixet, mint jól ismert marketingkoncepciót, illetve az árra valamint az árpolitikára is kitértem. A továbbiakban az árazási stratégiákkal és az árképzési elvekkel foglalkoztam, ahol a versenytársakhoz való árképzést ismertettem. Ezt követően különböző árösszehasonlító oldalak fontosságát emeltem ki, mivel az online kereskedelemet nagy léptékben elősegítik. Ezentúl ismertettem az árazás menetét, folyamatait és módszereit.24huárstratégiaárképzésÁrstratégiák vizsgálata az online kereskedelembenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány