Szakács , AttilaTóth, Patricia2023-04-262023-04-262023-04-26https://hdl.handle.net/2437/350880Diplomamunkám témája az online marketing kis-és középvállalkozások életében betöltött szerepe. A szakdolgozatom középpontjában a közösségi média marketing áll. Dolgozatom első felében az online marketing és a közösségi média marketing témáját fejtettem ki. Ismertettem ezek leggyakrabban alkalmazott eszközeit, valamint a legnepszéreűbb közösségi média platformokat. A szakirodalmi áttekintést az offline eszközök online világba való beilleszkedésével zártam. A primer kutatásban a közösségi média használatát vizsgáltam, mind a felhasználói, mind pedig a vállalkozói oldalak részéről, melyhez három hipotézist állítottam fel. Diplomamunkám végén ezek megválaszolása és a KKV-k részére javaslattétellel záródik.63huonline marketingközösségi médiaKKVOnline marketing a kis-és középvállalkozások életébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing