Kruppa, Kinga TündeCzanik, András Béla2023-05-032023-05-032023-05-02https://hdl.handle.net/2437/351491Szakdolgozatom célja, hogy bemutassa egy megerősítéses tanulási ágensek taníttatására alkalmas környezet létrehozását Unity platformon és azon belül ágensek taníttatását egy leegyszerűsített futball játékon keresztül. Ezen belül is kiemelt figyelmet kap a Unity Machine Learning Agents (ML-Agents), mely a játékmotor saját keretrendszere tanuló ágensek készítéséhez. Továbbá célom még a Reinforcement learning, azaz a megerősítéses tanulás működésének bemutatása is. Az elméleti háttér mellett helyet kap a kivitelezés pontos menete és az ágensek viselkedésének részletes elemzése is, keresve az okát működésük mibenlétének.69humesterséges intelligenciaunityjátékfejlesztésgépi tanulásJátékfejlesztés intelligens ágensekkelDEENK Témalista::Informatika::SzámítógéptudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.