Őrsi, BalázsSzolodovnyik, Léna Ajnácska2023-05-102023-05-102023-04-13https://hdl.handle.net/2437/352545A dolgozat az internethasználat és a közösségi média elterjedéséből adódó pszichológiai jellegű problémákkal foglalkozik. A közösségi média influencerek munkásságát valamint a tartalomgyártók és követőik közötti kapcsolatot foglalja össze. E mellett vizsgálja a magyar internetfelhasználók hozzáállását ezekhez a tartalomgyártókhoz összefüggésben különböző demográfiai adatokkal és a vizsgálatban résztvevők internethasználati szokásaival. Emellett felméri a magyar internethasználati szokásokat és ezeket összeveti a nemzetközi szakirodalomban leírtakkal. Vizsgáljati tárgya még az élettel való elégedettség és a kóros közösségi média használati szokások káros hatásainak felmérése, összefüggésben a közösségi média influencerekről alkotott véleménnyel.49 oldalhuinfluencerszociálpszichológiasztereotípiákközösségi-médiaA közösségi média influencerek társadalmi megítélésének pszichológiai háttereThe psychological backround behind the social judgement of influencersDEENK Témalista::PszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.