2008-11-242008-11-249635452225http://hdl.handle.net/2437/30185A versenystratégia sarokköve: értékközvetítés a fogyasztó felé. Ezért a könyv elsőként bemutatja, hogyan vizsgáljuk meg a fogyasztói mátrix segítségével a vállalat rendelkezésére álló alapvető stratégiai lehetőségeket az adott termékre és piaci szegmensre vonatkozóan. A vállalat relatív hatékonyságának és hatásosságának felmérése a ter- melői mátrix alkalmazását mutatja be. Áttekinti, hogyan mérjük fel a versenykörnyezetet, különös tekintettel a versenytársak relatív erősségeinek felbecslésére. Foglalkozik a jövőre vonatkozó elemzéssel, a bizonytalanság gyakorlati értelmezésével és az alternatív stratégiák értékelésével. Választ kaphatunk a versenystratégia három alapvető kérdésére: Mely piacokon, illetve mely piaci szegmenseken kell versenyeznünk? Mely termékekkel kell versenyeznünk? Hogy szerezhetünk fenntartható versenyelőnyt ezeken a kiválasztott piacokon? Ha a vezetőknek nincs válaszuk ezekre a kérdésekre, akkor a vállalkozásnak nincs tiszta, átgondolt és megértett versenystratégiája. Ez a könyv tömör összefoglalását adja a versenystratégia tartalmának és folyamatának, illetve értelmezi az egyes vállalati funkciók, osztályok szerepét a versenystratégia kidolgozásában.9635452225http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+358428358428