Hajnal, ZsoltGazdag , Dóra2023-05-262023-05-262023-05-26https://hdl.handle.net/2437/354311A mindennapi életünk részét képezi az internet, a digitális világ és az egyre gyorsabban fejlődő technológia, aminek köszönhetőn mára már bárhol, bármikor és bárhonnan elérhetjük a közösségi média felületeit. Sőt a közösségi tér elérésén túl onnan tölthetünk is le különféle tartalmakat, valamint a közösségi médiát szerkeszthetjük is. Nem csak otthoni környezetben, de a világ bármely pontján van lehetőségünk tartalmat gyártani és azt megosztani akár az egész világgal. Ezzel párhuzamosan mára már a legfiatalabbaktól a legöregebb korosztályig, mindenki használja az online teret, szabadon tölthet le, vagy fel tartalmakat, azonban ezzel számos veszélynek teszik ki magukat, ugyanis az internet nem felejt. Napjaink egyik legmodernebb és legnépszerűbb jelensége és bátran lehet állítani akár azt is, hogy a modernkor legkeresettebb foglalkozása is a jelen szakdolgozat témáját adó influencer tevékenység, amely szorosan kapcsolódik a már említett közösségi médiához. A dolgozatomban ezen témával kapcsolatban végeztem kutatást. Természetesen nem csupán a fogalommeghatározás volt a célom, hanem egy olyan dolgozat elkészítése, ami betekintést ad az új világ szülte foglalkozás szabályozásába, annak veszélyeibe, valamint az ellene küzdő fogyasztóvédelem gyakorlatára.40hufogyasztóvédeleminfluencerinfluencer marketingA közösségi média áldozatai, avagy a fogyasztó védelme a reklámokkal szemben, különös tekintettel az influencerek tevekénységéreDEENK Témalista::Jogtudomány