Balogh-Kardos, ValentinaSárkány, Petra Ágnes2022-05-062022-05-062022-05-06http://hdl.handle.net/2437/332705Napjainkban a cégek a fogyasztókkal való kapcsolattartásra, elérésére és az érdeklődők és új fogyasztók bevonzására megközelítőleg 3-5 közösségimédia felületen vannak jelen. Ezalatt olyan felületeket értek, mint a Facebook, Instagram, LinkIn, Twitter, Tiktok. A felületeken eltérő eszközökkel kommunikálhatnak a cégek, azonban nagy figyelmet kell fordítani arra, hogy az összes felületen a kommunikációs eszközök hasonlóak legyenek, melyet dolgozatom során részletezni fogok. A tizennégy hétből álló gyakorlati félévemet a Szövetség az Életen át Tartó Tanulásért egyesületnél töltöttem, melyre későbbiekben a SZETT szóval fogok hivatkozni. Az ott eltöltött idő alatt megismerkedhettem a projektmunkák lebonyolításának menetével és hogy miféle gazdasági munkálatokkal jár egy ilyen egyesület működtetése és nem utolsó sorban milyen online marketing eszközök segítségével vonzzák be a projektekre jelentkező embereket. Ez alatt a három és fél hónap alatt egy olyan gyakornoki pozíciót láttam el, melynek köszönhetően rálátásom nyílt arra, hogy egy tanulási központ mivel is foglalkozik és kipróbálhattam magam és a korábban megszerzett tudásomat a cég számos területén. Záródolgozatomban betekintést kívánok nyújtani a SZETT megalakulásának történetébe, a tevékenységeibe és az online térben való jelenélétét is szeretném részletezni. Továbbá a SZETT alprogramját a Nyitokot (Nyitott Tanulási Központ) és annak online kommunikációs csatornáit szeretném bemutatni.23 oldalhuOnline marketingMarketing stratégiaMarketingAz online marketing bemutatása a gyakorlati helyen keresztülKözgazdaságtudomány