Polereczki, ZsoltHorogh, Nándor2020-10-272020-10-272020-10-25http://hdl.handle.net/2437/297567Szakdolgozatomban bemutatom a holisztikus marketingkoncepció dimenzióit, majd a hulladékgazdálkodás iparágát, részletezve a a magyar és román hulladékgazdálkodási rendszer történetét és alakulását. Dolgozatom egy hulladékgazdálkodási iparban szereplő cég külföldi, pontosabban román leányvállalata. Feltárom a román piacra lépés előzményeit, okait. Az alapítástól a mai napig végigveszem a legfontosabb lépéseket a vállalat életét illetően, mindezt úgy, hogy a holisztikus marketing dimenzióit összekötöm a vállalat üzleti döntéseivel. Értékelem a vállalat üzleti döntéseit, majd összefoglalom az eddig történteket.59huholisztikus marketingleányvállalatHolisztikus marketingkoncepcióra alapozott, határon túli leányvállalat alapítása és fejlesztéseFoundation and development of a cross-boarder subsidiaries based on holistic marketing conceptDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány