Popovics, Péter AndrásKazai-Papp, Regina2013-10-212013-10-212013-10-212013-10-21http://hdl.handle.net/2437/174139A hazai pálinkapiac alakulásáról szól a dolgozat első része, mely az 1990-es évektől napjainkig a piaci változásokat és szereplőket veszi végig. Ezután a Zsindelyes Pálinkafőzde marketing tevékenységét vizsgálja a dolgozat, amelyhez primer kutatásként megkérdezést és piaci felmérést is alkalmaztam. Ennek tükrében a 2013-as helyzethez mérten javaslatokat adtam a főzdének arra, hogy milyen marketingaktivitásokat alkalmazhatna pozíciója megtartásáért.97hupálinkaA hazai pálinkapiac alakulása az 1990-es évektől napjainkigEsettanulmány: a Zsindelyes Pálinkafőzde marketing tevékenységeThe development of the national palinka market in the 1990s to today. Case study: the marketing activity of Zsindelyes PálinkafőzdeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Gazdaságelemzésrestricted