Revákné Markóczi, IbolyaÖtvösné Szücs, Aliz2017-01-092017-01-092016-12-05http://hdl.handle.net/2437/233764Vizsgálatom célja meghatározni, hogy a biológia tankönyvek milyen mértékben használják ki az egészségnevelés lehetőségeit. A biológia tantárgy keretében mennyire valósul meg az egészségnevelés és mennyire jelenik meg a környezet-egészségügy. Vizsgálataim során összehasonlítottam a Gál Béla Biológia 11 tankönyv egészségtani ismereteit az aktuális érettségi követelményben megjelenő egészségtanra vonatkozó követelményekkel. Továbbá megvizsgáltam azt is, hogy az érettségi követelmények az egészségnevelés vonatkozásában megjelennek-e ténylegesen a tankönyvekben, és ha megjelennek, milyen arányban.A Gál Béla Biológia 12 tankönyv esetében arra voltam kíváncsi, hogy a napjainkban oly aktuális téma a környezet-egészségügy hogyan jelenik meg. Milyen mértékben van kifejtve a lehetőségekhez képest.44huegészségneveléskörnyezetegészségügyEgészségtani ismeretek a gimnázium 11. és 12. osztályábanDEENK Témalista::Biológiai tudományok