Szakály, ZoltánKálmán-Kovács, Mónika2019-11-042019-11-042019-10-24http://hdl.handle.net/2437/275613A nyomtatott médiumok folyamatosan veszítik el előfizetőik és hirdetési bevételeik jelentős hányadát.Dolgozatomban ezen tendencia Hajdú-bihari Naplót érintő vzsgálatát végeztem el, kiemelt figyelmet fordítottam a csökkenő példányszám és hirdetési árbevétel okainak feltárására. Kutatómunkám megerősített abban, hogy a nyomtatott médiumok ideje lassan lejár, Magyarországon is a termékfejlettségi görbe hanyatlási szakaszába ért, s míg korábban a csökkenő példányszámok, csökkenő árbevétel arányos nyereség ellenére is a feldolgozó iparági átlag feletti eredményt produkáltak, ez ma már nem mondható el a területről. A dolgozat a jelenleg alkalmazott terjesztési és szerkesztőségi marketing aktivitások közül is bemutat néhányat, megoldási javaslatokkal szolgál a fenti problémák kezelésére.36huHajdú-bihari NaplóértékesítéselőfizetésA Hajdú-bihari Napló értékesítési és marketing tevékenységeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány