Vargáné Nagy, AnikóNagyné Dézsi, Erika2022-04-132022-04-132022-04-12http://hdl.handle.net/2437/330522Dolgozatunk első részében áttekintjük azokat a legfontosabb történelmi eseményeket, melyek alapjaiban határozták meg a jelenkor óvodai és bölcsődei nevelésének alapjait. A fejezet végén pedig szintén a teljesség igénye nélkül bemutatjuk, a neveléstudomány mai állása szerint hogyan hat a család-intézmény kapcsolata az intézményben folyó pedagógiai munkára. A második részben, pedig a Tégláskerti Református Óvoda és Bölcsőde alapulásának mérföldköveit ismerhetjük meg, valamint egy szülők körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményeit kívánjuk feltárni.58huszülői attitűdcsalád-intézmény kapcsolatintézmény alapításreformátus óvodaSzülői attitűd a Tégláskerti Református Óvoda és Bölcsőde választása kapcsánDEENK Témalista::Neveléstudomány