Kis GáborTömöri, Lászlóné2020-04-162020-04-162019http://hdl.handle.net/2437/283896A dolgozatommal szeretném megerősíteni azt, hogy a játék – mint nevelési eszköz – azért értékes, mert hatása soha sem egyoldalú, hanem mindig többszörösen összetett. Keresem a választ arra, hogy a játék és a hatása miként segíti a gyermek személyiségének kialakulását és kibontakozását. A játékban rejlő személyiségformáló lehetőségek miképp hatnak a gyermek magatartására, a környezetéhez és a társaihoz fűződő viszonyára. Milyen hatással van a különböző társas kapcsolatok fejlesztését célzó játékos foglalkozások a tanulásban akadályozott gyermekekre, hogyan hatnak majd a gyermekek viselkedésére ezek a játékok és milyen változások várhatóak majd a választott csoportomban.46hutársas kapcsolatokjátéktanulásban akadályozott gyermekekTársas kapcsolatok alakítását, fejlesztését célzó játékos feladatok iskolai osztályokban, csoportokbanDEENK Témalista::Neveléstudomány