Mező, FerencVarga, Emília2016-01-072016-01-072015http://hdl.handle.net/2437/221021A dolgozatban kapott eredmények és a belőlük levonható következtetések alkalmasak arra, hogy az osztály tanulóival végzendő tehetségfejlesztési és tehetséggondozási feladatokat megfelelően előkészítsem és sikeresen végrehajtsam. A felhasznált vizsgáló eljárások és a pedagógusok által adott értékelés jó alapot teremtettek a tehetséges vagy tehetségígérettel rendelkező tanulók azonosítására, egyúttal annak is biztosítva a lehetőségét, hogy azoknál a tanulóknál is felfedezzek valamilyen tehetségterületre utaló jelet, akiknél kevésbé volt nyilvánvaló a tehetség megléte.46hugéniuszRenzulli-Hartmann skálaTóth-féle Kreativitás Becslő SkálaKreatív Szabadidő Tevékenység KérdőívPedagógusok általi azonosításTehetségfejlesztésA tehetség fogalma