Kovács, Béla LórántSebestyén, AttilaFekete, Rita2013-05-062013-05-062013-05-062013-05-06http://hdl.handle.net/2437/166901Dolgozatomban egyrészt arra kerestem a választ, hogy miket kell vagy lehet átgondolni általában a személyek közötti konfliktusok kezeléséről, másrészt arra, hogy mik a téma gyakorlati megnyilvánulásai, milyen esetek fordulhatnak elő egy könyvtárban, és mit lehet velük kapcsolatban tenni, valamint arra, hogy milyen konfliktusok fordulhatnak elő a könyvtárban mint munkahelyen. A könyvtárosoknak az olvasókkal, a főnökökkel és a kollégákkal való kapcsolattartására szeretném helyezni a hangsúlyt, tehát nem foglalkozom például vezetői stratégiákkal.36hukonfliktuskezeléskönyvtárKonfliktuskezelés a könyvtárbanDEENK Témalista::Pszichológia::SzociálpszichológiaDEENK Témalista::Könyvtártudomány