Frankó, KrisztinaTóth, Zsófia2012-04-032012-04-032012-042012-04-03http://hdl.handle.net/2437/126891Megállapíthatjuk, hogy a XXI. században a média uralja az emberek mindennapi életét. A társadalom többségének az ízlésére, öltözködésére és vásárlási szokásaira a reklámok jelentős befolyást gyakorolnak. A márkák tulajdonosai milliókat költenek TV, rádió és egyéb megjelenésekre, hogy magukhoz csalogassák fogyasztóikat. Folyamatos kutatásokat végeznek a legújabb trendekről, hogy mind hatékonyabban és sikeresebben vonják magukra a vásárlók figyelmét. Jelenünkben a marketing módszerek és a média típusok még folyamatosan fejlődnek és alakulnak, valamint új kommunikációs eszközök születnek és a kihasználatlan reklámfelület típusok pedig elenyésznek. Az összes média típus közül pedig van egy, amely hihetetlen gyorsan képes volt a világunkat meghatározó feltűnés kultúrájának a részévé válni. Ez pedig nem más, mint az internet.69huonline marketingrekláminternetAz online marketing és reklámpiac szerepe, különös tekintettel MagyarországraDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing