Nábrádi, Zsófia IldikóMikita, Eszter2019-10-282019-10-282019-10-25http://hdl.handle.net/2437/275190Dolgozatomban először a marketing fogalmát ismertetem majd ehhez szorosan kapcsolódóan az ár sajátosságait mutatom be. Ezt követően a vendéglátás részletes jellemzésére kerül sor. Ezután a magyar kávékultúra rövid történetével folytatom, illetve a kávékészítést, mint önálló szakmát szemléltetem. Végül a franchise rendszert mutatom be általánosságban illetve kifejezetten a franchise rendszerű kávézókat ismertetem röviden. Szekunder kutatásomat pedig egy saját tapasztalataim alapján összeállított SWOT analízissel zárom. Primer vizsgálataimban pedig szakértői interjút illetve online kérdőíves felmérést végeztem45hufranchisemarketingvendéglátásEgy franchise kávézó bemutatásaPresentation of a franchise coffee shopDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány