Túri-Galán, AnitaBardi, Viktória2024-06-172024-06-172024-04-08https://hdl.handle.net/2437/372997A dolgozat célja, hogy részletesen vizsgálja és mélyebb betekintést nyújtson az információs és kommunikációs technológiák (IKT) alkalmazásának hatékonyságába a tanulásban akadályozottak oktatásában. A kutatás vizsgált témája rendkívül aktuális. Különösen a digitális korban, ahol az IKT eszközök szerepe és jelentősége fokozatosan növekszik az oktatás terén. A dolgozatban igyekszünk választ találni arra, hogy a gyógypedagógusok mennyire alkalmazzák az IKT eszközöket az oktatás során. Kitérünk arra is, hogy szerintük milyen hatással vannak ezek az eszközök a tanulásban akadályozott gyermekekre.40huIKT-eszközöktanulásban akadályozott gyermekekIKT-eszközök használata a tanulásban akadályozott gyermekek oktatása soránNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.